mandag

Little black dress

Christina, endnu en sød læser af bloggen, har efterspurgt Ebays svar på Den Lille Sorte, så jeg har kastet mig ud i eftersøgningen..


Aaaaarh, hvor er den sød! Find den her til 80 kr..
Denne sag koster kun en 50'er lige her!
Endnu en kjole for kun 50 kr., find den her!
Igen, kun 50 kr. - find den her!
Endnu en kjole til ca. 50 kr. lige her!
55 kr. lige her!
En lidt mere elegant version til 55 kr. - find den her!
Sluttter af med den lækreste kjole til kun 45 kr.. Find den her!

21 kommentarer:

  1. Uh lækre bud :D Jeg har faktisk den først, men den er nu købt på Asos og til en HELT anden pris, dog kan jeg se når jeg går længere ned på ebay siden at blonderen er lidt anderledes end på det første billede... (bare hvis du ikke havde set det) :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michelle-Marie :)
      Ja okay, sådan er det ofte med billederne derinde, men tak for at du lige siger det!

      Knus!

      Slet
  2. Årh, lækkert!
    Kunne du ikke se om du kunne finde nogle langærmede striktrøjer (tynde) som er lidt lange i det :-) sådan så man kan have strømpebukser indenunder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone :)
      Jeg skal se, hvad jeg kan finde - det er dog svært for mig at finde noget så specifikt, da de fleste ting her på bloggen er nogle ting, der er billige lige nu, og vil gætte på at sådanne trøjer er lidt dyrere, men skal nok kigge :)

      Knus!

      Slet
  3. Holdkæft en genial blog du har dig her!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, dejligt med søde kommentarer fra søde læsere! :)

      Slet
  4. Mette Bülow-Nielsen18. juni 2012 kl. 09.32

    Niiiiice Amalie ;) ;) ;)

    SvarSlet
  5. Seriøst din blog er jo for fed altså!
    gotta love it<3

    http://christeldamkjaer.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Christel! Hvor er det dejligt med positive kommentarer :)

      Knus!

      Slet
  6. Super god idé med en denne blog!
    Ville høre, om du havde mulighed for at finde en ''lædervest'' alá http://www.net-a-porter.com/product/189948
    Både helt sort, hvid eller tofarvethar min interesse!
    Følger spændt med!

    På forhånd tak!
    //http://laviedevorstadt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Et par ganske almindelig pæne basic t-shirts, til ingen penge, ville heller ikke gøre noget ;-)

      Slet
    2. Hej! Mange tak :)
      Lædervesten kan godt blive svær at finde til billige penge og indenfor told grænsen - det er svært at finde en specifik ting på Ebay, og denne blog er i det hele taget er baseret på hvad der er billigt lige nu, og hvad man lige finder, fordi det netop er svært det andet. Men skal gøre hvad jeg kan!

      Puha, sikke en lang smøre ;) Hvis du vil se lidt t-shirts, så tjek mit indlæg "Oversize" ud!

      Knus!

      Slet
  7. Ny 'follower', men er allerede tosset med din blog!
    Ville høre om du måske kunne finde nogle maxikjoler til sommeren? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sille!
      Der er jeg rigtig glad for at høre :) Det kan du tro.

      knus!

      Slet
  8. Jeg kan bedst li den første og sidste! :-)
    Fandt din blog i foregårs ved et tilfælde, men er meget glad for det tilfælde!
    Elsker alle de ebay fund!
    knus ellinorthorsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ellinor!
      Det er også mine yndlings - har lige bestilt den nederste hjem :) Dejligt at høre!

      Knus!

      Slet
  9. VIRKELIG FED BLOG! Keep up the good work :) .. Kan du ikke se om du kan finde nogle lange maxikjoler med lange ærmer? :) Synes det er fedt at du finder SÅ LÆRKE TING til ingen penge :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Debbie!
      Tusinde tak - dejligt med søde læsere, der giver ros! Jo, det vil jeg prøve at kigge efter :) Ja, det kan man jo altid bruge!

      Knus!

      Slet
  10. Skøn blog med fantastiske fund!

    SvarSlet


  11. My name is Leah Brown, I'm a happy woman today? I told myself that any loan lender that could change my life and that of my family after having been scammed separately by these online loan lenders, I will refer to anyone who is looking for loan for them. It gave me and my family happiness, although at first I had a hard time trusting him because of my experiences with past loan lenders, I needed a loan of $300,000.00 to start my life everywhere as single mother with 2 children, I met this honest and God fearing online loan lender Gain Credit Loan who helped me with a $300,000.00 loan, working with a loan company Good reputation. If you are in need of a loan and you are 100% sure of paying the loan please contact (gaincreditloan1@gmail.com)

    SvarSlet